Skip navigation

Jaarverslag 2014

| Jaarverslag

In 2014 hebben we de ambulante werking in Halle verder uitgebreid. Dit werd ook zichtbaar in het aantal ambulante consultaties dat doorging in Halle: we zagen een stijging van meer dan 50%. Ook in Kessel-lo nam het aantal ambulante gesprekken toe van 245,5 in 2013 naar 469,5 in 2014.

In 2014 organiseerden de vrouwenstuurgroep (een samenwerking tussen De Spiegel, De Sleutel, De Kiem en Katarsis) een studiedag met als titel: Verslaafde vrouwen...goed gek? Het thema van de studiedag was de comorbiditeit van middelenafhankelijkheid en andere psychiatrische stoornissen bij vrouwen. De studiedag was weerom een groot succes: de inschrijvingen liepen vlot binnen en al snel was de studiedag volzet. Onze collega Inge Temmerman, psychologe-psychotherapeute en adj. diensthoofd van de therapeutische gemeenschap, gaf een lezing met als titel: "De kracht van milieutherapie. Een inkijk in de werking van een therapeutische gemeenschap".

jaarverslag.png